úterý 26. února 2013

GIVEAWAY "yves rocher"

Máme tu druhou giveaway, tak se zapojte a přeju vám všem kupu štěstí! 
Podmínky:
1) Musíš mě sledovat přes google.
2)Napsat do komentářů svůj e-mail.


Kosmetická sada obsahuje sprchový gel, tělové mléko a krém na ruce. 
Yves Rocher je moje hned druhá nejoblíbenější značka kosmetiky. Ta nej nej nej je Loccitane.
Jaká je vaše nejoblíbenější značka kosmetiky? 

63 komentářů:

  1. Jůůů, krásné :) Chtěla bych vyhrát :) Sleduji :)
    BajunkaPechacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel jsem měla zatím možnost od Yves Rocher vyzkoušet jen balzám na rty co byl kdysi ke žvýkačkám, ale mám ho doteď a jsem z něj unešená. Ráda bych vyzkoušela další výrobky :)
    kristynabradova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, Yves Rocher miluju a tohle vypadá perfektně! :))
    MartiRezaninova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. kristine.polakova@seznam.cz
    Já mám ráda na každé značce něco :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé! Souhlas s Christine, tak jsem zkoušela pouze balzám na rty, ale miluju ho :)
    slovakova.anna@email.cz

    OdpovědětVymazat
  6. U mna je to nejak ze z kazdej znacky mam rada nieco ine :) Ale od YR som mala vonavku Green tea a bola užasna.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. ja mám od nich presne túto edíciu ale v žltom a je super!
    FolyD.Sante3@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. měla jsem vanilkové tělové mléko, hmm
    a taky kokosovou voňavku, po které voním jako vymáchaná v kokosovém cukru :)
    marankovazena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. krémy od Crabtree and Evelyn! a z Yves Rocher miluji ten kávový sprcháč ♥

    k.lindovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  10. Už jenom proto, jak je to vyfocené! <3
    goforyourdreamnow@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. alenaperni@centrum.cz

    Yves Rocher mam taky moc rada :) a pak treba Garnier :)

    Na blocku mam zrovna taky giveaway : http://mojeobludarium.blogspot.cz/2013/02/prvni-obludna-hogo-fogo-soutez-o-hrasky.html

    OdpovědětVymazat
  12. 26Nikolka26@seznam.cz, nadherna ga :) sleduji te, mas krasny blog.

    OdpovědětVymazat
  13. Jůů, krásná giveaway :)
    - sleduji jako Lili.en
    - obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Od Yves Rocher jsem nikdy nic neměla a dlouho chci tuto značku vyzkoušet, takže jsem se zaradavola, když jsem zjistila, že tu máš tuto giveaway :)
    Já mám ráda Neutrogenu , Garnier a Ziaju, ale na líčení mám každou věc od jiné značky. Maybelline, Rimmel, Essence, Dermacol, Sephora, Gabriella Salvete...nejradši bych vyzkoušela všechno, ale to bohužel nejde :D
    petsha.pig@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ach, už podle obalů je to krása =) a vyloženě oblíbenou značku kosmetiky nemám, kdybych ale měla bezednou peněženku, tak L´occitane beru útokem =)
    roni1251990@gmail.com
    veronica-rozic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  16. strašně dobře fotíš :))
    brittany000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Ja mam najradsej detsku kozmetiku a biodermu
    g.krajna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Yves rocher mám tiež veľmi rada :)
    zuzanagrajciarova@gmail.com

    Giveaway prebieha aj u mňa, budem rada, ak sa zapojíš :)
    Stray Alley

    OdpovědětVymazat
  20. mmm skvele :), bolo by faajn konecne nejaku giveaway aj vyhrat :)
    mery.mikesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. moja naj je práve yves rocher :)
    ev.lokajova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. yves rocher milujem :) a aj loccitane :)
    messysimone@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. miluju tuhle kolekci
    ronieforb@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  25. Vypadá to skvěle! Já mám nejraději značku Astrid :).
    s-wea@email.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Kosmetika se vždy hodí :) Já mám momentálně nejraději Baleu. Za málo peněz hodně muziky ...
    Lbdkv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. To je tak krásně růžové!
    karolina.wittkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. tak to je nádherná výhra!
    kristygoodwill@email.cz

    OdpovědětVymazat
  29. štedrá giveaway :)
    zubajova.daniela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. moja najobľúbenejšia značka kozmetiky :)
    zofia.grootova@yahoo.com :)

    OdpovědětVymazat
  31. Super cena!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. jé to je krásné tak tedy zkusím to :)
    kacka.loucka/zavináč/gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. tá kozmetika je skvelá :) :)
    veronika.zorska@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a ja osobne milujem akúkoľvek kozmetiku z avonu :)

      Vymazat
  34. 1. sledujem ;)
    2. vlckova.simona@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Mám ráda Oriflame:)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. karolinka@usmej.se
    Já zbožňuju Avon:)

    OdpovědětVymazat
  37. Já bych brala teď i ten sníh... :D

    ivet1624@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Nádhera:o:))
    adellinowl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Yves Rocher..a vše bio:)

    Charlize.L@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. YR mám hrozně ráda a tohle jako bonus ještě vypadá skvěle =D A jinak mi vyhovuje ještě Bioderma na pleť, mám na každý kousek těla jinou značku kosmetiky, hrůza =(

    so.just.beenka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. naty.sweett@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. dominika.mycreativeworld@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. To vyzerá úžasne :) Ja nemám žiadnu najobľúbenejšiu značku kozmetiky,mám výrobky rôznych značiek
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  44. Ani nwm proč se zapojuji, stejně jsem ještě nikdy nic nevyhrála :( :D
    Ale tak, za pokud to stojí, když výhra je opravdu tak skvělá!:)

    BrunetkaJK@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Sleduji tě už delší dobu ;) zatím jsem žádnou giveaway nevyhrála a nefandím si ani teď :D ale sada s emi moc líbí tak to zkusím ;)
    horseforevertogether@seznam.cz

    OdpovědětVymazat